Hartelijk welkom op de website van
tennisvereniging

KOLHAM

Tennisvereniging Kolham is een gezellige laagdrempelige club pal achter het Dorpshuis in Kolham. Er liggen 2 gravelbanen met verlichting. Een gedeeltelijk overdekt en verhoogd terras geeft een mooi zicht op de banen. Het tennisseizoen loopt van 1 april tot ca. half november. Wil je meer informatie kijk dan onder “contact en info” voor adressen waar je die informatie kunt halen. Wil je lid worden meld je dan aan via het aanmeldingsformulier eveneens onder “contacten” te vinden.

Agenda en laatste nieuws

31 januari 2018: De AED-cursus was weer erg nuttig en geslaagd. Met dank aan de EHBO vereniging Kolham en de leden die de moeite namen om deel te nemen.

21 februari 2018: Algemene Ledenvergadering

Deze winter staat een kleine verbouwing op het programma. We gaan de bar verplaatsen van het midden naar het einde van de ruimte. De werkzaamheden zijn al ver gevorderd. We zijn  toe aan het schilderwerk.