Hartelijk welkom op de site van

Tennisvereniging

KOLHAM

Tennisvereniging Kolham is een gezellige laagdrempelige club pal achter het Dorpshuis in Kolham. Er liggen 2 gravelbanen met verlichting. Een gedeeltelijk overdekt en verhoogd terras geeft een mooi zicht op de banen. Het tennisseizoen loopt van 1 april tot ca. half november. Wil je meer informatie kijk dan onder “contact en info”. Wil je lid worden meld je dan aan via het aanmeldingsformulier eveneens onder “contacten” te vinden.

Weerbericht Nederland

Tenniskampioenschappen Slochteren

Dit geweldige evenement wordt gedragen door de vijf tennisverenigingen uit Harkstede, Kolham, Schildwolde,Siddeburen en Tjuchem.
Samen kom je verder!

Toernooien en competities

Toernooi.nl is de online omgeving voor al jouw sportgegevens en statistieken. Schrijf je in voor toernooien en competities en bekijk je voortgang, niet alleen van jezelf maar ook die van je vrienden!

Jouw sportstatistieken op één plek

Wanneer je je inschrijft voor toernooien
kun je ze hier gemakkelijk terugvinden.
Blijf op de hoogte van speeldata en gerelateerde informatie.

Wat doen we?

Agenda en laatste nieuws